Blog Widget by LinkWithin
Selamat Tinggal Mari Mengaji


Rupa-rupanya hujung minggu yang lepas adalah siri terakhir rancangan mari mengaji.

Bila Ust Zamri terangkan perihal majlis khatam Quran, aku dapat teka ini mungkin episod terakhir mari mengaji, entah kenapa aku rasa sedih. Padahal aku bukan tengok hari-hari.

Aku suka cara Ust. Zamri mengajar menarik minat adik-adik tu. Adik-adik tu pulak memberi sepenuh komitmen. Tiap kali Ust. Zamri beri soalan, berebut-rebut nak menjawab.

Tiap kali lepas kelas , berebut mereka nak salam cium tangan Ust Zamri. Sayang betul mereka dengan Ust Zamri. Dulu Ust Zamri nyanyi sama-sama. Sporting betul Ust Zamri.

Episod terakhir adik-adik mari mengaji pun tak dapat menahan air mata. Aku doakan mereka tetap menjadi anak-anak yg soleh. Tahniah buat adik-adik semua.

Aku juga amat berharap budak-budak kenit rajin-rajin mengaji dan jadi orang yg soleh. Moga-moga sekurang-kurangnya seorang dua dari budak-budak kenit ni ada yang jadi seperti Ust Zamri

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki