Blog Widget by LinkWithin
Pilih yang mana satu?

Aku bukan apa-apa, bukan ke PM kita yang pengantin baru tu (tahniah Pak Lah! tak pernah saya lihat Pak Lah begitu bersemangat dan teruja bila menjawab soalan di tivi seperti hari itu) selalu melaung-laungkan PEMBINAAN MODAL INSAN. Nah! aku berikan disini contoh-contoh program realiti TV / game show untuk kanak-kanak di 3 negara. Yang mana satu agaknya sesuai dengan saranan PM tu?



Singkatannya PILDACIL, panjangnya kalau tak silap, PILIHAN DA'I KECIL. Aku pun tak tahu sejak bila mereka punyai program briliant seperti ini. Anak-anak kecil ni, betul-betul menyentuh hati.



Channel 5 Singapore,
8.30 mlm, selasa.
Sebelum Maggie & Me.

Kau belum tentu menang bertanding mengeja dengan budak-budak ni tau! Tak percaya? tontonlah sendiri! Aku? awal-awal aku serah diri, haha. Dulu aku suka tonton The Most Brainiest Kids. aku rasa budak-budak tu memang brainier dari pengaraca yang comel lote tu!






Ini kita semua tahu, Bintang Kecil, yang seperti dimaklumkan oleh pihak penganjur, bukan untuk mencari artis/penyanyi kanak2 tetapi untuk melahirkan anak-anak yang berani menampilkan diri dan mengeluarkan pendapat sendiri. Tapi dengan pertandingan nyanyian? aduhhh... tolonglah kreatif sikit.


AMACAM??? DAH BUAT? PILIHAN KE? ... hmmm.. kita ada pilihan ke? rasanya pilihan yang kita ada cuma nak tonton atau tak pilihan yang terakhir tu

 

2 corat coret:

Anonymous said...

анальный секс фистинг
книги про оральный секс геев
педофилия фото секс дети
мама учит дочь сексу
секс женой
большие клиторы видео
zoo порно
дрочить порно
скачать dvd порнофильмы
секс просмотр бесплатно

Anonymous said...

Very useful question


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki