Blog Widget by LinkWithin
Air mata yang tak mahu tumpah

Aku peduli hapa artis nak kawin nak nak cerai ke. Masih duduk sebumbung atau tak dengan suami isteri. Tak kuasa aku nak fikirkan, Ina Naim bertunang Mawi jeles ke tak? Bapak Ina jemput Mawi ke kenduri anaknya nanti pon korang nak menyibuk?

Daripada korang ambil tahu sangat pasal hal2 kelambu artis yang berlubang-lubang tu, adalah jauuhhhhhhhhhhhhh lebih baik korang ambil tahu tentang Hamas dan Fatah di Palestine dah bercerai korang tau??????

Hmm...Air mata aku pon tak mampu nak tumpah... Bergenang pun tak, tapi membengkak dalam hati. Ya Allah iman ku selemah-lemah iman, aku tak mampu berbuat apa pun. Jadi aku tulis di sini saja :(

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki