Blog Widget by LinkWithin
Kejayaan manusia yang terbesar dalam sejarah

Dari siapa lagi kalau bukan Rasullulah s.w.t? setelah beribu-ribu tahun pon masih lagi ajarannya dipegang dan diperjuangkan. Sempena mengenang hari keputeraan Baginda, aku merancang2 untuk membaca semula buku sirah Baginda yang aku ambil dari rak buku ang aleh (tiap kali datang rumah abg aleh, biasanya aku akan 'pinjam' satu buku. Pulangkan tu belum pernah lagi)

Tapi aku belum lagi mulakan walau satu mukasurat. Kononnya sibuk sangat!!! aduhh....

 

3 corat coret:

Jong said...

salam,
tak ada cerita budak kenit dengan isu jawa lagi ke?
atau macam mana ajaran cinta Rasululllah saww boleh sampai jawa ke?
:)
Wassalam.

Anonymous said...

awa,
sibuk ye??..tapikan Anwar Ibrahim dulu selalu baca buku,..even 1 mukasurat sehari..kalau diukur busy die lagi dari kite...kekekeke..
buku sirah nabi yg aku beli tu pon baru abih satu bab...
kita kene setkan sasaran..baru ada rutin...:)

sitinurulhawa said...

faisal,

berbesar hati saya, awak sudi singgah dan tinggalkan jejak kat sini :)

ada banyak cerita budak2 kenit. kelab budak2 kenit makin bertambah keahlian sekarang. makin menjadi-jadi! haha

saya nak insaflah, nak rajin2 menulis hehe

yan..
sejak.. sejak aku balik dari ganu haritu, dah jarang borak dengan kau ya. kau.. sibuk dengan portfolio baru ya? ;)


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki