Blog Widget by LinkWithin
Menikmati sokongan dan dorongan

Selamat datang kawan-kawan.

Aku dengan ini mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih atas kasih sayang, sokongan, dorongan dan galakan yang diberikan. Betul-betul aku menikmati segala dorongan, sokongan, galakan, dokongan dan semua-semualah yang kalian berikan. Sekalian-sekalian yang kalian berikan sudah jadi hiburan dan kekuatan dalam diri aku.

Betul! aku mampu lagi gagah sebab kalian.
Betul! aku masih memegang kuat pada janji 5tahun aku, sebab kalian.
Betul! aku masih bersemangat sebab kalian.
Betul! aku senyum mengenang kalian.
Betul! ya memang betul sekali, aku sayang kalian sungguh2..

Aku mahu jadi orang berjaya. Bukan ukurannya harta, bukan kedudukan. Lain, kayu ukurku lain. Doakan aku. Dokonglah aku.

Terima kasih atas kasih sayang, nasihat, peransang, masa, duit, tenaga dan segalanya.
* untuk semua orang yang mendokong dan mempercayai - mak, kak ani, kakak dan keluruh keluarga, kak nita, prof rose, dr ct, dr azizah, yanti, yatt, yati, lai leng, willa, sharin, mala, nott, fresh, aida, ida, hayat, alin, kak su, zam dan semua kawan-kawan ..semua.. semua.. dan BP terima kasih sebab setia mengomen :)

dan amy, yg selalu membuat aku rasa berharga.. ahaks.. maaf ya tertinggal :)

** yok! nikmati dan hargai sokongan disekeliling kita. Ia sangat-sangat membuat kita rasa BERNILAI :)

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki