Blog Widget by LinkWithin
Bolehkah anda mengomen saya?

Boleh.

anda boleh saja berselisih pendapat mengenai apa yang saya paparkan. atau buku yang saya ulaskan. anda berhak mengekspresikan apa saja pendapat, asalkan rational. dan jika anda muslim sila meletakkan rational dengan quran & hadis sebagai sempadan. dan jika saya menganjurkan dan menerangkan pula pendapat saya bukan bermakna saya menyerang anda. dan saya tak akan mengambil sikap peribadi tentang anda. tak akan menghakimi anda.

jika saya tak sependapat dengan anda mengenai sesuatu hal, bukan maksud saya tak setuju semua tentang anda. jika saya rasa perlu mengkoreksikan sesuatu pandangan daripada anda - bukan maksud saya mengkoreksikan pandangan anda apatah lagi peribadi anda.

saya tak akan halau pengomen yang berlainan pendapat dengan saya. saya tak perlu buat orang lain akhirnya setuju dengan saya.

Saya masih sedang belajar mematangkan diri. bantulah saya. bertahan sedikit dengan saya. mudah2an saya dan anda tak termasuk dalam golongan dalam surah al-asr

semua dengan keizinanNya

 

1 corat coret:

Bukan Minke said...

Wow, hebat anda telah membaca buku yang bikin ngatuk ini. Udah nonton kan filemnya............... Oh ya Pemeran Minke adalah kisah nyata dari tirto Adhie yang belakangan dikenal sebagai Bapak Pendidikan Indonesia.


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki