Blog Widget by LinkWithin
Jutawan Buku


Aku belum puas bermesra dgn buku2 yg aku beli di Jakarta. Aku tinggalkan kerana aku harus ke KL malam ni. Berat betul rasanya nak berpisah maklumla aku berhabis sekitar sejuta... Rupiah huhu

 

3 corat coret:

Haikaliium said...

time kasih le awa, ko bagi aku kesedaran utk baca buku...sejak mula keje, aku xde beli buku langsung, byk membaca dari internet je...mulai tahun lepas aku mulakan balik pembacaan buku, setakat nie byk buku pak latip jer...smbil tu dpt jugak aku develop minat membaca kt muaz & anas...

Bb Hussain said...

waa...jelesnya awa dah ada buku ketika cinta bertasbih..aku tengah menunggu buku2 tuh ..huhu

sitinurulhawa said...

tahniah che din! semoga muaz dan anas jadi macam aku haha poyo tak?

bb, dalam gambar tu bukan novel tp DVD. novel lama dah beli tapi baru baca yg first part


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki